Pentru obținerea avizului scris (binecuvântării) al Chiriarhului, în vederea depunerii dosarului pentru ocuparea orelor/catedrelor de Religie rămase vacante, la nivelul ISJ Buzău și Vrancea, prin suplinire - după etapa de repartizare a candidaților cu media de repartizare minim 7, la concursul din sesiunea 2016, în zilele de 26/29 august - candidații vor depune, la Registratura Cancelariei eparhiale, după 15 august 2016, următoarele documente:
1. cerere scrisă de mână - se va putea completa și în momentul depunerii dosarului pentru obținerea binecuvântării;
2. copie după certificatul de Botez (doar pentru candidații mireni);
3. copie după actul de identitate;
4. copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
5. copie după diploma de licență (doar) în Teologie, după foaia matricolă și după certificatul de absolvire a modulului psihopedagogic;
6. adeverință din partea unității de învățământ în care a mai predat, cu calificativul minim „Bine”;
7. recomandarea/avizul de continuitate al Consiliului de administrație al unității de învățământ în care a mai predat, precizându-se (dacă sunt) orele de Religie disponibile;
8. memoriu de activitate pe anul școlar curent, vizat de directorul unității de învățământ în care a predat și de Inspectorul școlar de Religie;
9. recomandarea preotului duhovnic (preoții vor lua recomandare de la protopop);
10. recomandarea preotului de la parohia pe raza căreia desfășoară activități didactice, în cadrul parteneriatului Școală - Biserică, sau pe raza căreia participă la viața liturgică, dacă nu a mai predat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu